.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سید هادی حسینی؛
ایجاد شهرستان سوادکوه شمالی نباید بهره‌برداری سیاسی داشته باشد
شمال نیوز:ایجاد شهرستان سوادکوه شمالی در راستای بهره‌برداری از اعتبارات و مدیریت بر منابع بوده است و ممکن است برخی از افراد آن را به خود نسبت دهند و به مردم منت بگذارند.من، کمال علیپور و میر حسن موسوی رئیس دفتر رئیس جمهور، امام جمعه...
ایجاد شهرستان سوادکوه شمالی نباید بهره‌برداری سیاسی داشته باشد

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس گفت: هیچ کس حق ندارد از ایجاد شهرستان سوادکوه شمالی استفاده سیاسی کند.
به گزارش شمال نیوز سید هادی حسینی نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائم شهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام محمد باقر (ع)، گفت: افتتاح فرمانداری سوادکوه شمالی را به مردم سوادکوه و استان مازندران تبریک می‌گویم.

حسینی با تاکید بر اینکه سوادکوه قابل تفکیک نیست، افزود: هر اتفاقی که برای توسعه سوادکوه رخ دهد، خللی در سوادکوه واحد ایجاد نمی‌کند.

وی با بیان این مطلب که مردم سوادکوه با یکدیگر، قوم و خویش و فامیل هستند، یادآور شد: ایجاد شهرستان سوادکوه شمالی در راستای بهره‌برداری از اعتبارات و مدیریت بر منابع بوده است و ممکن است برخی از افراد آن را به خود نسبت دهند و به مردم منت بگذارند.

حسینی افزود: من، کمال علیپور و میر حسن موسوی رئیس دفتر رئیس جمهور، امام جمعه، آیت الله نظری، شهردار و شورای اسلامی شهر شیرگاه، هیچ منتی بر مردم نداریم و ایجاد شهرستان سوادکوه شمالی از حقوق مردم بوده است که نظام آن را به مردم داد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون تنها تشکیلات اداری آن ایجاد شد و برای اثرگذاری آن در توسعه شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی باید برنامه‌ریزی شود، گفت: تشکیل سوادکوه شمالی موجب محدودشدن حوزه مدیریت در دو شهرستان شده است که باید با تمرکز بیشتر برای توسعه آن برنامه‌ریزی کرد.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد شهرستان سوادکوه متعلق به مردم است، خاطرنشان کرد: هیچ کس حق ندارد از ایجاد شهرستان سوادکوه شمالی استفاده سیاسی کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 ارديبهشت 1392
*بابا توام خودت را کشتی - غیر مستقیم داری مگی به ما محدود است و گذشتگان کاری نکردن
نا شناس 23 ارديبهشت 1392
* شما چی !!!!!
برار 23 ارديبهشت 1392
دمت گرم ولی لاریم رو دریاب حاجی جون
حسن 23 ارديبهشت 1392
حسن از نارنج بن شیرگاه
دیدیم که چطور برای اینکه شهرستان سیمرغ را به نام خود تمام کنید چه کارها که نکردید. من تو مراسم افتتاح فرمانداری شیرگاه در مسجد جامع از ابتدا بودم و با گوش های خودم شنیدم که امام جمعه شیرگاه گفت: که شهرستان شدن شیرگاه کاری بود که ادیانی آن را شروع کرد و میرحسن موسوی و تمامش کرد. من شنیدم که تشکر کرد از همه زحمت کشان از ادیانی که مسبب این کار بود تا شما که نقش بسیار کوچکی در این امر داشتید. من بودم زمانی که استاندار گفت که کاری که آقای ادیانی شروع کرد با همت و تلاش فراوان میرحسن موسوی به اتمام رسید. وقتی که فرماندار جدید شیرگاه گفت که من از برادر خودم جناب آقای دکتر ادیانی جهت کمک در تحقق این امر مهم تشکر میکنم من اونجا بودم. میتونی بری استانداری و فیلم اون روز را بگیری و ببینی که چطور از همه تشکر بعمل اومد حتی از شما. متنی که ادیانی پخش کرد را من هم خواندم تشکر کرد از همه مسئولین که کمک کردن شیرگاه شهرستان بشه. تو بودی تشکر نمیکردی. تشکر کرد از خود مردم که آنها در این امر کمک بسیاری کردن. کجای این کار بهره برداری سیاسی بود آقای نماینده ؟؟؟
من یادم میاد زمانی که گفتن ادیانی میخواد شیرگاه را شهرستان کنه ، همه و حتی خود من میگفتیم داره برای رای جمع کردن شعار میده حالا که این کار انجام شد و شما هیچ نقشی در آن نداشتید میگویید که دارند بهره برداری سیاسی می کنند. پس کاری که شما زمانی که سیمرغ شهرستان شد انجام دادید اسمش چه بود. شما که داد علیپور را هم بر سر اون موضوع در آوردی. حالا دم از بهره برداری سیاسی میزنی. خیلی جالب تر اینجاست که میگویی ادیانی داشت بر سر مردم منت می گذاشت.
اگر ادیانی اون روز داشت بر سر مردم منت می گذاشت چرا نیم ساعت بعد از رفتن استاندار و سایر مسئولین ایشان هنوز درون مسجد جامع شیرگاه در حال گپ و گفت با مردم بود. مگر نمیگویی که داشت منت میگذاشت ، من یاد ندارم که مردم شیرگاه با کسی که منت بر سرشان بگذارد چنین برخورد گرم و دوستانه ای داشته باشند به قدری که اصلا فراموش کنند برای چه به آنجا آمده اند.
درود بر همه کسانی که فکر شیرگاه بودن و هستن.
و درود بر مردم فهیم شیرگاه که می دانند از چه کسی ، در کجا و چگونه تقدیر و تشکر کنند.
امیدواریم کارنامه ای که در پایان عمر مجلسی خود به همین مردم شیرگاه میدهی قابل قیاس با کارنامه ادیانی در پایان دوراه نمایندگی اش باشد.
ad 23 ارديبهشت 1392
حسن از نارنج بن یا سید علی ادیانی!!!!!!
سوادكوهي 24 ارديبهشت 1392
واقعا وا اسفا برما كه وكلائي چون شما ومسئولين چون ميرحسن موسوي حق ما سوادكوهيها را با تكه پاره كردن كهن دژسوادكوه از دولتمردان بگيرند
علی 24 ارديبهشت 1392
اقای نماینده شما هم داری از تلاش بقیه سوءاستفاده میکنی؟کاری که نماینده های قبلی خالصانه انجام دادن به اسم خودت تموم مینی بعد میگی نباید استفاده سیاسی کرد؟خجالت اوره اقای نماینده
جای شکرش باقیه سایر نماینده ها کاشتن و الان داری برداشت میکنی ولی بیچاره مردم و نماینده های بعدی که چیزی برای برداشت و استفاده ندارن با این وضعیت شما
همشهری 24 ارديبهشت 1392
باید از نمایندگان دوره قبل که پایه گذار و پیگیر محقق شدن این امر بودند تشکر نمود یقینا نمایندگان فعلی نیز در حد بضاعت خود اثرگذاری لازم را دادشتند. نباید نگاه تنگ نظرانه داشت.قطعا تنگ نظری و قدرناشناسی از جانب شخصیت های سیاسی قبیح تر خواهد بود. بطور حتم خیلی از موفقیت های امروز حاصل زحمات دیروز است.
رحیمی 24 ارديبهشت 1392
ضمن تایید نظرات دوستان باید بگم که کل مردم شهرستان جدید در جریان انجام کار در دوره قبلی هستند که دکتر ادیانی تمام مراحل کار را انجام دهده و فقط ثبت این رویداد به الان موکول شد.پس تخریب یا کنایه زدن به نمایندگان قبل اصلا صحیح نیست.
اقای حسینی به جای جوسازی بهتر انقدر کار خوب کار کنند که مثل بعضی نماینده ها بعد دوران نمایندگی هم مردم قدرشون رو بدونن
با تشکر رحیمی از شیرگاه
علی 24 ارديبهشت 1392
جناب آقای حسینی
بهتر نیست به جای چسبیدن به این چیزها برای تخریب کردن افراد دیگه و مظلوم نشان دادن خودتون به کار های اصلیتون رسیدگی کنید>
حسین 24 ارديبهشت 1392
جناب حسینی
به جای این بحث ها میشه لطف کنید و کار هایی که طی این یک سالی که در مجلس بودید برای مردم انجام دادید رو به مردم ارایه کنید
نا شناس 24 ارديبهشت 1392
آقای حسینی تو جز خودت به هیچ کس فکر نمی کنی پس بی جهت افکار عموم رو منحرف نکن تو در افکارت به این فکر می کنی که در همین ابتدا خراب کردی تا آخرش باید چیکار کنی
نا شناس 25 ارديبهشت 1392
بابا فرماندار سوادکوه شمالی را دریاب که تمام زحمات را بر باد نده
کشاورز از روستای کلیج خیل 25 ارديبهشت 1392
جناب آقای نماینده:
دریکی از مراسم های انتخاباتی شما حضور داشتم!!من چه میکنم و چه نمیکنمو(میس زنبه پل بن او در کنبه) چه چه چه! حالاکه رفتی مجلس زبونتو لو لو خرد که نمیتونی برا مردم شهرستان و شهر خودت کاری بکنی!شما و نماینده های شمال بیشتر در کمیسیون آبدار خانه و کمیسیون کفشدار خانه مجلس رئیس هستید و همه امتیازات مال استان های دیگره بهتره به جای این فرمایشات یه کم به فکر بیکاران بدبختای جامعه خودت باشی آقای حسینی!!!!
نا شناس 25 ارديبهشت 1392
تمام نظرات انگار مال حسن از نارنج بن هست.
نا شناس 25 ارديبهشت 1392
* فقد و فقد به فکر خوت هستی و اصلا سپاسگزار کسانی که برای زحمت کشیدن هم نیستی و خوت را به آن را می زنی - همین قدر همت در تو نیست .
نا شناس 25 ارديبهشت 1392
اقای رحیمی میدونم که سید نیستی چونکه اون رحیمی ...اقا سید هادی مدیر توانمندی است
امیر 25 ارديبهشت 1392
با احترام خدمت همه کامنت گذاران
واقعا نظر های جالبی بوده .....
آقای حسینی بجای این حرفها مثل ادیانی که شما ها تخریب میکردید. وخودتان میدانید که نا حق عمل کردید.یک کار درست یک برنامه جدی داشته باش... آقای موسوی از مریدان رئیس جمهور است شما چطور... در همین متن شما موافق هستید یا مخالف ..به عنوان نماینده کدوم طرف هستید
نا شناس 25 ارديبهشت 1392
بابا چي جوري حسيني يك دفعه از خواب ميپره اين سيد بيچاره چه زود جو گير ميشه
احمد 25 ارديبهشت 1392
دلم برای سواد کوه عزیزم می سوزد. با این همه امکانات عظیم خدا دادی و نیروهای متخصص انسانی این شهرستان جزء مناطق محروم استان است. امیدوارم با این جدایی ما به سرنوشت جدایی سودان شمالی و جنوبی دچار نگردیم.
رضا 25 ارديبهشت 1392
درود برتو مرد ای مر د پر تلاش و خستگی ناپذیر امیدوارم از حرف افرادی که ماهییتشان برای مردم هویداست خسته نشوید
نا شناس 25 ارديبهشت 1392
اقای حسینی این مطالبی که از طرف مردم شیرگاه نوشته شده دروغ است ومطمن هستم از طرف خود اقای ادیانی نوشته شده چون به قول ما مازندارانیها (بی کاروکله هسته) مردم شیرگاه به شما افتخار می کنند چون به مانند بعضیها حرف نمی زنید عمل مکنید
نا شناس 25 ارديبهشت 1392
واقعا کدامیک بهره برداری سیاسیه؟بیانیه ادیانی یا این عنوان در سایت حسینی:((حسینی سیمرغ را از رئیس جمهور گرفت))
عمو جون قدیم 25 ارديبهشت 1392
خدا قوت حاج سید هادی حسینی ته خسته تن بلاره رحیمی سید
هدی قائمشهر 25 ارديبهشت 1392
ادیانی اول کاری را انجام میداد بعد به مردم میگفت مثل همین شهرستان شدن سوادکوه شمالی . شما هم کارهای نظیر آن انجام بدین من خودم مبلغ شما خواهم بود داداش حسینی عزیز!!! این پروسه مدت زیادی زمان می برد بی خود با این اظهار نظر ها خودت را ضایع نکن بذار ما که به شما رای دادیم سرمان برای یک سال هم که شده بالا باشه.
مهدی قائمشهر 25 ارديبهشت 1392
آقای حسینی ما تا کی باید منتظر باشیم تا یک جمله از رادیو مجلس در دفاع از مردم حوزه انتخابیه مان بشنویم؟ فریادی، سخنی ،استدلالی ؟ در طول 4 سال نمایندگی آقای ادیانی هر وقت رادیو مجلس باز می شد سید داشت با استدلال قوی و محکم سخن میگفت واز میکروفونی که در اختیارش بود به درستی استفاده می کرد. فکر می کنم آن صندلی و میکروفون برای دفاع از ماست نه دکور برای پز دادن!!!!!!!!!
شیرگاهی 25 ارديبهشت 1392
نظر نوشتن در این کامنت ها کاره هر بچه ای هم هست چه خوب بود این نظرات مجازی نباشد و منتقدان رو در رو بنشینند و نظرات خود را در راستای هدفی مشخص بیان کنند ... این میشود کار حسن معلوم نیست که از گجا ولی به نام یک شیرگاهی ...
احمدی سوادکوهی 25 ارديبهشت 1392
درود بر سید هادی حسینی اگر دیگران میتوانستند این کار را انجام می دادند.
نا شناس 25 ارديبهشت 1392
دو سید بزرگوار میر حسن . سید هادی

خدا قوت برادران زنده باشید و پاینده...
نجاتی 25 ارديبهشت 1392
ما سوادکوهی ها چشم تنگ نیستیم.
همه برای هم و با هم هستیم.. نیازی به تفرقه اندازی نیست..
نا شناس 25 ارديبهشت 1392
از مدیریت سایت میخواهیم نظرات مخالف را که تایید می کند نظرات موافق را نیز تایید کند.

محمودی 25 ارديبهشت 1392
زنده باد به نمایندهای این دوره و میر حسن موسوی که منتی بر سر ما گذاشتند تا شهرستان بشویم.

زنده باد
نا شناس 25 ارديبهشت 1392
برای علی ادیانی متاسفیم که همچنان در پی بزرگ نشان دادن خود است...

کارت را انجام داده ای پس چرا شب نامه پخش میکنی و منت می گذاری؟؟؟؟
عمادی 25 ارديبهشت 1392
سید هادی دوسسسسسسسسست داریم.
نا شناس 25 ارديبهشت 1392
آقا حسن از نارنج بن

می دانستید که دروغ بزرگترین گناه نزد خداوند است؟؟؟

همه شنیدند که چقدر از زحمات سید هادی و علیپور جناب حاج آقا مهدوی تشکر کردند..
باقری 26 ارديبهشت 1392
کار هر کسی بوده متشکریم. به نظر مرسد کار جدید نیست ...
ایرادی ندارد شما هم یک کار خوب دیگر انجام دهید . این قدر به خاطر دیگران خودتان خراب نکنید
حسن 25 ارديبهشت 1392
حسن از نارنج بن
اولا من فقط یه کامنت گذاشتم و اگر قرار باشه کامنت بزارم مثل همون کامنت قبلیم اسمم را مینویسم.
دوما من تو کامنتی که گذاشتم نگفتم که از سیدهادی حسینی و کمال علیپور تو مراسم تشکر نکردن. فقط به آقای حسینی برخی مسائل اون روز را گفتم. چون در متنی که ایشان نوشته بود معلوم بود که اصلا از مسایل و اتفاقات اون روز بی اطلاع بوده.
آقای علیپور هم پیام تبریک فرستاد آیا ایشون هم بهره برداری سیاسی کرد؟؟؟
چطوری که هر کی اون خبر را شنید پیام تبریک فرستاد بجز شما ؟؟؟؟؟!!!!!!!
همه نمی فهمن فقط شما میفهمی ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
آقای حسینی ادیانی راست یا دروغ ، شعار یا عمل کارهایی را انجام داده و اونها را در کتاب عملکردش آورده. شما چیکار کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
مثلا گفته که گازرسانی به آلاشت انجام میشه و بعد از انتخابات شما تو آلاشت گفتی که این فقط یه شعار انتخاباتی بوده اما الان داریم میبینیم که عملیات اجرایی گاز رسانی به آلاشت شروع شده شعار تبلیغاتی بود یا عمل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
قبل از اتمام دوره نمایندگی اش ارتقا مناطق را نام برد و الان ما شاهد انجام هر کدوم هستیم از زیراب و کیاکلا و شیرگاه که انجام شده تا آلاشت و کلیج خیل و لفور که در حال انجام هست. اینها شعار تبلیغاتی بود یا عمل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
اگر اینها شعار تبلیغاتی به حساب میاد شما هم یه چند تا از این شعارهای تبلیغاتی بده. البته اگر میتونی.
شما چه سندی برای ارائه در این سطح داری؟؟!!!!
نمیگم شیرگاه شما برای منطقه خودت زیولا چه کاری انجام دادی؟؟؟؟؟؟!!!!!
راستی اینقدر قدرت داری که چند تا ده را به دهستان تبدیل کنی شهرستان کردن پیش کش؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
چرا کاری میکنی که افرادی مثل من که به تو رای دادیم پشیمون بشیم.
نمیگم تک رای دادم چون دروغه هم به تو رای دادم هم به ادیانی.
مواظب خودت باش مردم شیرگاه همون قدر که تو را دوست دارن ادیانی را هم دوست دارن. طوری عمل کنید که دور بعد شما با ادیانی وارد مجلس بشید و افتخاری برای ما سوادکوهی ها.
سید ...........
نا شناس 27 ارديبهشت 1392
آقای حسینی شما که با پول جریان انحراف به مجلس رفتید تا حالا چه گلی به سر مردم زدید ؟ ما مردم شیرگاه تازه فهمیدیم که با انتخاب نکردن ادیانی چه ضرری کردیم انتخاب شما ومقایسه شمابا ادیانی باز هم یک اشتباه است از ....
خلیلی 31 ارديبهشت 1392
هادی هسینی قدرتی در منطقه بحساب می آید.
بابایی 31 ارديبهشت 1392
قلب ما سید هادی هسینی....
نادرسیاوشی زنگیانی 1 بهمن 1392
شماافتخارشهرستان سوادکوه شمالی هستید ان شالله که خداپشت وپناهتان باشد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.